Ingen rubrik

Hej. Idag har jag varit i skolan ;) Tjejerna fick åka till ett ställe & se på tavlor & måla, medan killarna fick vara i skolan & ha matte/religion något :D Men vi kom tillbaka 11:40 typ som dom inte skulle sakna oss för mycket ;) Hehe Men när jag kom hem så ringde jag mamma för att se vad hon var för hon sa att hon var ledig i dag. Men ingen svara så jag vänta liten stund, när de gick en stund ringde jag ingen ... Igen svara. Sen så kom mormor, jag frågade mormor vad mamma var & d sa hon att hon jobbar. Att dom hade ringt från jobbet & frågat om hon kunde jobba. & jag som trodde vi skulle "fira" min namnsdag eller ja ni fattar ;) Men NEJ hon jobbar i stället ;( Så nu sitter jag här & väntar på att maten ska bli klar ;) Bloggar mer imon ;) Hejdå ;) <3 Kram Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0